Digital Kingdom
Witamy w biurze prasowym Digital Kingdom - jednej z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji kreatywnych w Polsce.
facebook
█▬█ █ ▀█▀ - akcja, która kreuje gusty i trafia wprost w serca słuchaczy - tak powinna wyglądać reklama radia. Żywy Gig to efekt naszej współpracy z radiową Czwórką: cykl spotkań artystów z różnych muzycznych bajek, którzy specjalnie dla stacji nagrywają zupełnie nowy numer. Na pierwszy ogień - Dawid Podsiadło i Flirtini.

Więcej o projekcie: http://nowymarketing.pl/a/5722,czworka-i-digital-kingdom-otwieraja-nowy-rozdzial-marketingu-muzycznego

Video Podsiadło vs Flirtini: https://youtu.be/3eHAWGU7vFw
2015-05-07, 12:17
facebook
Cinek - ziomek z ławki sprzed twojej klatki - zapowiadający Up To Date, teaser Red Bullowego Weekendera utrzymany w konwencji spotu telezakupów Mango zwiastują nadejście nowego. Teledyski Mister D., fejsowe Kołczany Prawilności to przecież (niereklamowe) emanacje tego samego trendu. Znamienne, że zabawa konwencją dotyczy tak często konwencji plebejskiej, "niskiej". Wielkomiejski hipster ustępuje miejsca wielkoosiedlowemu dresiarzowi.

Czy już jesteśmy wystarczająco znużeni udawaniem fajności, bycia kul i posh? Czy zabawa konwencją jest drogą do new sincerity w polskiej reklamie? Odpowiedzi na łamach NowegoMarketingu szuka nasza Dyrektor Kreatywna, Joanna Gerlée: http://nowymarketing.pl/a/5648,o-konwencji
2015-04-29, 14:00
facebook
Dziś wystartowaliśmy z aktywacją konkursową na przygotowanej przez nas stronie www.malibu.pl. Do współpracy zaprosiliśmy marki ALOHA FROM DEER i LOCAL HEROES. Do wygrania w konkursie są między innymi zaprojektowane przez nich t-shirty "Malibu inspired" oraz zagraniczne wyjazdy.
Odpowiadamy za strategię, kreację i kompleksową obsługę Malibu w mediach interaktywnych.
2015-04-01, 17:11
facebook
Bawimy się - tylko na poważnie. Case study utrzymane w żartobliwej memowej estetyce opowiada o bardzo lekkiej i nienachalnej internetowej kampanii dla Mobile Vikings Polska. Ale już liczby i wyniki były jak najbardziej realne i poważne.
2015-03-09, 11:58
facebook
Rimmelomania na liczniku - 10 000 zgłoszeń w 5 dni. Can u DIGIT?!?!
2015-02-27, 14:55
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies