Nowy showreel agencji Digital Kingdom
Półtora roku w półtorej minuty. Agencja prezentuje skrót swoich najlepszych caseów z 2015 roku i pierwszej połowy 2016.
2016-08-03, 17:50

Uderzające. Mocne. Przyciągające. Zabawne. Perfekcyjnie wykonane. - Takie są nasze realizacje -mówi Joanna Gerlee, head of creative w Digital Kingdom. - Intro showreela nawiązuje do tych pięciu filarów i jest złożone ze specjalnie nakręconych na tę okazję scen.

Pozycję Agencji na rynku określają jej Klienci i poziom wykonywanych dla nich prac
Jestem dumny, że w ciągu ostatnich dwóch lat udało nam się rozwinąć współpracę z dotychczasowymi Klientami. Jednocześnie wygraliśmy szereg prestiżowych przetargów na obsługę takich marek, jak: Malibu, Rimmel, CAT footwear i Polskie Radio - dodaje Gustaw Rozmarynowski, prezes zarządu Digital Kingdom.

Obejrzyj showreel: https://youtu.be/KSeE2e6YMmY 

Digital Kingdom, informacje o agencji:
Agencja strategiczno–kreatywna, której serce bije w rytmie internetu.
Planujemy, tworzymy i wdrażamy platformy komunikacji w mediach interaktywnych dla największych marek w Polsce i za granicą. Do grona naszych Klientów należą między innymi: Coty, CAT footwear, Grupa Betsson w regionie CEE, Mobile Vikings, OTCF S.A, Polskie Radio, Pernod Ricard

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
ZAŁĄCZNIKI
miniatura.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy