Blogerzy świętują 25 urodziny kultowych butów marki CAT Footwear
Z okazji 25-lecia flagowego modelu Colorado, CAT Footwear zdecydował się na niekonwencjonalną kampanię w mediach społecznościowych i zaprosił do współpracy czołowych influencerów.
2016-11-17, 13:24

Ekskluzywny Menel, VIVA_A_VIVA, Łukasz Podliński oraz Romek Gelard Gello przez miesiąc prowadzili konto CAT na Instagramie. Blogerzy mogli choć na chwilę „wejść w buty” marki i samodzielnie tworzyć treści udostępniane fanom na @catfootwearpl. Każdy z nich miał tydzień aby zainteresować odbiorców wybranym przez siebie kolorem butów z nowej, jubileuszowej kolekcji. Influencerzy organizowali także konkursy, w których nagrodą były unikalne kubki termiczne zaprojektowane specjalnie na 25-lecie modelu Colorado.

Dzięki akcji liczba aktywności na instagramowym profilu marki wzrosła przez miesiąc o prawie 300% a liczba komentarzy o ponad 600%.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja Digital Kingdom, która współpracuje z marką CAT od 2014 r.

 

O Digital Kingdom

Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital. Pracujący tam eksperci rozumieją, że przyszłością nowoczesnej komunikacji marketingowej jest tworzenie angażujących i wartościowych dla użytkownika treści. Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, specjalizuje się w działaniach digitalowych szczególnie w nieintruzywnych formach komunikacji a także w kampaniach kierowanych do millenialsów wykorzystujących natywne formy reklamy online. Agencja planuje, tworzy i wdraża platformy komunikacji dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson, Betsafe, Mobile Vikings, czy Polskie Radio. Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl lubfacebook.com/digitalkingdompl. Showreel: www.youtube.com/watch?v=KSeE2e6YMmY

 

 

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Urbańska

Tel.: 579 078 319

Mail: a.urbanska@digitalkingdom.pl

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.