Digital Kingdom wdraża długofalowy program influencerski dla marki Rimmel.
Agencja wygrała przetarg na wdrożenie i obsługę programu aktywującego influencerów dla marki Rimmel.
2017-02-14, 09:32

Digital Kingdom w ramach projektu opracowało strategię i ideę kreatywną programu oraz odpowiada za selekcję, rekrutację i stały nadzór nad 30 mid-level influencerami z segmentu beauty.

„Dla marki Rimmel pracujemy od 2014 roku sukcesywnie wdrażając aktywacje produktowe. W zeszłym roku wdrożyliśmy program ambasadorskiej współpracy marki z trzema zasięgowymi influencerkami: Zuzą Kołodziejczyk, Viva-a-Viva i Berry Malinowską. Cieszę się, że po raz kolejny wyznaczamy standardy w kategorii przygotowując tak szeroko zakrojony projekt” - komentuje Gustaw Rozmarynowski Account Director i Partner w Digital Kingdom

Informacje o agencji:
Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, ze szczególnym naciskiem na platformy komunikacji kierowane do millenialsów.
Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson, Betsafe, dr. Gerard, Polskie Radio

Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl   

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy