Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media marki dr Gerard
dr Gerard - jedna z największych firm cukierniczych rozpoczęła współpracę z Digital Kingdom. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie komunikacji marki w Social Media w Polsce oraz CEE.
2017-03-09, 11:53

Digital Kingdom w ramach współpracy odpowiada za kompleksową obsługę obejmującą m.in. strategię obecności marki dr Gerard, bieżącą produkcję contentu, obsługę profili (Facebook, Instagram) oraz kreacją i optymalizację kampanii. Zasięg działań komunikacyjnych, w tym budowanie bazowego contentu obejmuje Polskę oraz CEE (Czechy, Słowacja, Rumunia oraz Węgry). Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu rozstrzygniętego na początku br.

Umowa ma charakter długoterminowy.

Informacje o agencji:

Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, ze szczególnym naciskiem na platformy komunikacji kierowane do millenialsów.

Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, ShowMax, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson, Betsafe, dr. Gerard, Polskie Radio.

Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy