Nowa identyfikacja wizualna Digital Kingdom
Nowe logo, nowa strona, nowe wizytówki jednym słowem nowa identyfikacja. Z przymrużeniem oka o zmianach opowiada Joanna Gerlee - Head of creative agencji
2015-11-03, 00:35

Wierzymy, że nic nie dzieje się przez przypadek dlatego też nic w naszym projekcie nie zostawiliśmy przypadkowi. Oto krótka eksplikacja - żeby wszystko było jasne:

Logo Digital Kingdom
- firma poważna - wielkie litery na początku obu słów
- jednocześnie przyjazna - po wielkich literach następują swojskie - małe
- mierząca wyżej - oczywiście "do gwiazd" - niebieski kolor logotypu nawiązujący do koloru nieba
- o nienagannym i uprzejmy client service - obłości w literach D oraz K - jasna wiadomość = drastyczne załamania linii są nam obce.
- Firma, która ma swój początek ale będzie wieczna, a jej historia nigdy nie zostanie zamknięta - brak kropek na i.
No i najważniejsze:
- po prostu Dobra i Konkretna - ze słowem "dobry" kojarzy się literka "D", a ze słowem "konkretny" literka "K"



Wszystkie zmiany zupełnie na poważnie można zobaczyć na stronie http://digitalkingdom.pl



Digital Kingdom to agencja komunikacji marketingowej, której sercem jest internet. Specjalizujemy się w kompleksowych strategiach digital wykorzystujących nieintruzywne formy dotarcia do grupy docelowej. Wierzymy, że w erze adblocka tylko długofalowa i angażująca strategia content marketingowa może skutecznie oddziaływać na grupę docelową. 
Do Klientów agencji należą: Coty, Pernod Ricard, Polskie Radio, Hortex, Mobile Vikings, Betsafe, Betsson

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.