Digital Kingdom dołącza do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Agencja poszerza tym samym grono ponad 200 firm zrzeszonych w IAB Polska.
2017-01-12, 11:39

Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital. Firma planuje, tworzy i wdraża platformy komunikacji dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson, Betsafe czy Polskie Radio.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się agencji digitalowych na polskim rynku, dlatego przystąpienie do IAB Polska to naturalna kolej rzeczy. Chcemy mieć realny wpływ na rozwój standardów branży interaktywnej w Polsce – mówi Gustaw Rozmarynowski, Co-founder i New Business Director w Digital Kingdom.

Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, specjalizuje się w działaniach digitalowych szczególnie w nieintruzywnych formach komunikacji, a także w kampaniach kierowanych do millenialsów wykorzystujących natywne formy reklamy online.

Sukces Digital Kingdom to nie tylko ciągły rozwój biznesu i praca z największymi Klientami w Polsce, to także zespół wspaniałych ludzi, którzy tu pracują. Cieszy mnie fakt, że nasi eksperci dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy merytorycznej będą mogli jeszcze bardziej przyczynić się do wzrostu branży digitalowej w Polsce i na świecie – komentuje Joanna Gerlée, Co-founder i Head of Creative w Digital Kingdom.

Showreel Digital Kingdom: www.youtube.com/watch?v=KSeE2e6YMmY

 

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.