Digital Kingdom
Witamy w biurze prasowym Digital Kingdom - jednej z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji kreatywnych w Polsce.
Nowy PR Manager w Digital Kingdom
Do agencji Digital Kingdom dołączyła Agnieszka Urbańska, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Managera.
2016-11-10, 11:14
Blogerki w tajemniczej kampanii Rimmel stworzonej przez Digital Kingdom
Zuzanna Kołodziejczyk, Berry Malinowska, VIVA-A-VIVA i Julia Wieniawa wzięły udział w akcji wprowadzającej na rynek nową maskarę Rimmel Scandaleyes Reloaded. Jako tajne agentki zaliczały kolejne misje rozgrywające się równolegle w digitalu i w świecie rzeczywistym. Kampania w innowacyjny sposób połączyła ze sobą najpopularniejsze wśród grupy docelowej kanały: Facebook, Instagram, YouTube oraz Instagram Stories.
2016-11-02, 16:10
facebook
Witamy Górne MOKO! Jest nas więcej w większym biurze!
2016-10-18, 15:39
Digital Kingdom przejmuje obsługę PAYBACK Polska.
Digital Kingdom wygrało przetarg na długofalową obsługę social media marki PAYBACK Polska, będącej częścią American Express Group.
2016-08-09, 11:00
Nowy showreel agencji Digital Kingdom
Półtora roku w półtorej minuty. Agencja prezentuje skrót swoich najlepszych caseów z 2015 roku i pierwszej połowy 2016.
2016-08-03, 17:50
„Dobra zmiana“ Czwórki Polskiego Radia.
Wczoraj, 9 czerwca 2016 roku, KRRIT oficjalnie wydała zgodę na zmianę nazwy „Czwórka“ na „Polskie Radio 24“. Oznacza to, że jesienią br. radio, w którym swoje autorskie audycje jeszcze niedawno prowadzili m.in. Dawid Podsiadło i Filip Chajzer zniknie z anteny.
2016-06-10, 11:30
Digital Kingdom rozpoczęło współpracę z Telewizją Polską
Agencja zajmie się opracowaniem strategii promocji digital oraz prowadzaniem oficjalnego fanpage’a „Sondy 2”.
2016-04-27, 00:34
Digital Kingdom obsłuży trzy amerykańskie marki obuwnicze
Cat Footwear, Keds i Sperry to trzy marki, które od początku 2016 roku dołączyły do grona klientów Digital Kingdom.
2016-02-29, 11:26
Kto się zakochał w Chloe? Field & Ambient marketing w wersji premium!
13-14 lutego odbył się największy event promocyjny marki Chloe w Polsce. Wydarzenie pod nazwą The Shortest Love Story zostało przygotowane przez agencję Digital Kingdom, która zajęła się jego organizacją po wygranym przetargu.
2016-02-24, 10:00
facebook
Sprawdźcie nasz najnowszy projekt dla marki Rimmel.
Wystartowaliśmy z http://kolorowarewolucjarimmel.pl/
Odpowiadamy za strategię i kreację działań digital oraz produkcję BTL test boxów.
2016-01-26, 16:46
facebook
Dobre wiadomości na początek roku. Wygrywamy przetarg na obsługę marki CAT Footwear w mediach społecznościowych. Obserwujcie @catfootwearpl na Insta
2016-01-12, 11:04
Głośniej o Czwórce
Agencja Kreatywna Digital Kingdom stworzyła dla Programu Czwartego Polskiego Radia długofalową kampanię wizerunkową. Właśnie wystartowała jej trzecia edycja „Żywy Gig vol.3”
2015-11-19, 23:20
Nowa identyfikacja wizualna Digital Kingdom
Nowe logo, nowa strona, nowe wizytówki jednym słowem nowa identyfikacja.
Z przymrużeniem oka o zmianach opowiada Joanna Gerlee - Head of creative agencji
2015-11-03, 00:35
Wystartował nowy serwis internetowy Hortex, przygotowany przez agencję Digital Kingdom
Głównymi założeniami nowego serwisu www.hortex.com.pl jest prezentacja szerokiego portfolio produktów Hortex oraz zainspirowanie użytkowników przepisami kulinarnymi bazującymi na produktach Hortex. W serwisie znajduje się ponad 400 przepisów i produktów w związku z czym zbudowanie intuicyjnego systemy nawigacji pomiędzy poszczególnym kategoriami oraz produktami było jednym z największych wyzwań stojących przed Agencją.
2015-10-28, 15:30
Prosta historia o „ złym Adblocku “ - felieton naszego New Business Directora dla Nowego Marketingu
Dyskusja o Adblocku trwa w najlepsze, nic dziwnego jesteśmy Europejskim nr.2 pod względem instalacji
rozszerzenia blokującego reklamy w naszych przeglądarkach. Czytając większość opinii ekspertów z
branży uśmiecham się i szczerze cieszę, bo utwierdzają mnie w przekonaniu, że sinusoida agencyjnego
biznesu jest niezmienna i właśnie nadchodzi czas agencji rozumiejących jak tworzyć komunikację odporną na Adblocka.
2015-10-01, 12:15
facebook
Coty Polska i Digital Kingdom „It’s a match". Odpowiadamy za lokalizację kampanii relaunchującej podkład Rimmel Match Perfection. W ramach współpracy przygotowaliśmy strategię i kreację aktywacji digital (BTW: jej efekty już po tygodniu totalnie wymiatają, zdecydowanie przekroczyliśmy KPI, a w bazie mamy grubo ponad 10 000 pozyskanych leadów) Jest nam też miło, że hasło „Ty i on It’s a match” powstałe w naszej kreacji zobaczycie na wszystkich materiałach komunikujących relaunch, od półki sklepowej przez prasę na telewizji kończąc.
2015-09-27, 14:35
facebook
Halo, Halo!

Szukamy:Social Media Executive i Account Executive.

Pracujemy dla takich marek jak: Rimmel, Malibu, Ballantines, Polskie Radio Czwórka czy Mobile Vikings Polska.

Jakkolwiek banalnie to nie zabrzmi to zależy nam na ludziach, którzy lubią to co robią, bo my lubimy to czym się zajmujemy. Jeśli nie lubisz pracować i nie bardzo interesuje Cię internet, blogerzy, snapchat etc. to nie pisz. Jeśli chcesz robić super rzeczy, codziennie trochę inną i za każdym razem trochę inaczej, jeździć do biura do centrum, a nie do Mordoru to pisz na: praca@digitalkingdom.pl
2015-09-21, 11:43
facebook
Pracowity weekend za nami! Już niedługo startujemy z nowym mega fajnym projektem. Na razie mamy dla was sneak peak z weekendowego video shootu!
2015-09-14, 12:52
facebook
Odpowiadamy za digitalowy relaunch Malibu! Zobaczcie case study.
Case Studies
2015-09-11, 14:50
facebook
Joanna Gerlee, Head of Creative, komentuje kampanię "KancerSutra" fundacji Rak'n'Roll na łamach Interaktywnie: http://bit.ly/1ht7x7s
2015-08-12, 17:49
facebook
Jak miłość i wakacje, jak lato i lody, jak make-up i dziewczyny - Digital Kingdom i wygrane przetargi to idealne połączenie. Rozwijamy naszą współpracę z marką Rimmel. Szczegóły wkrótce!
2015-08-04, 13:30
facebook
Pilnie poszukujemy stażystów!
2015-06-17, 16:08
Czwórka i Digital Kingdom otwierają nowy rozdział marketingu muzycznego
Czwórka Polskie Radio we współpracy z agencją interaktywną Digital Kingdom rozpoczynają nowatorską kampanię wizerunkową radia.
2015-06-01, 08:34
facebook
Jak się robi product placement w telewizji wszyscy wiemy... Smalczyk roślinny wyznaczył standardy https://youtu.be/09cJl8VDtWs
W digitalu całe szczęście wygląda to inaczej. O tym jak współpracować z influencerami i na co zwracać szczególną uwagę opowiada na łamach NowyMarketing nasz człowiek. Czytajcie, szerujcie bo coś tam wie!
http://nowymarketing.pl/a/5816,influencer-potrzebny-od-zaraz
2015-05-15, 11:48
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies