Dwie nominacje do Golden Arrow 2018 dla Digital Kingdom
Agencja otrzymała nominacje w kategorii Digital Marketing – kampania internetowa oraz digital marketing - video za projekt #MetalicHair promujący metaliczną koloryzację włosów od L'Oréal Professionnel. Efekt kampanii to wzrost sprzedaży o 298,7% co doceniło jury nominując kampanię aż w dwóch kategoriach.
2018-06-11, 09:51

W 2017 roku Digital Kingdom również otrzymało dwie nominacje w konkursie Golden Arrrow za projekty : „Żywy Gig” zrealizowany dla Czwórki polskiego Radia oraz Wedel Kids w świecie Minecraft. Nominacja pierwszego projektu zamieniła się w nagrodę.

Przypominamy nagrodzony projekt Czwórka – Żywy Gig:
https://youtu.be/FE8ej1QLur0

Informacje o Agencji:
Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w 2017 roku. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Showmax, Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT, L’Oréal, AXN, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, forBET.
W 2017 roku Digital Kingdom otrzymało srebrne Effie, dwa złota i srebro w konkursie Mixx Awards, Kreaturę, oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Digital marketing - video.
Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy