Digital Kingdom odpowiada za obecność ShowMax w Social Media.
Agencja Digital Kingdom pracuje na polskim rynku dla serwisu VoD ShowMax. Współpraca ma charakter długofalowy.
2017-02-21, 11:57

Digital Kingdom odpowiada za planowanie i egzekucję strategii obecności ShowMax Polska w mediach społecznościowych. Do działań agencji należy kreacja contentu, social content management, kompleksowa obsługa profilów marki (Facebook, Youtube) , wsparcie działu obsługi klienta oraz planowanie i wdrażanie aktywacji specjalnych w mediach społecznościowych.

ShowMax to projekt, który zmieni rynek VoD w Polsce. Skupienie na potrzebach polskiego widza oraz ambitne plany lokalnych produkcji, we współpracy z najlepszymi polskimi reżyserami wyróżniają ShowMax na tle konkurencji. Lokalność, skupienie na polskim rynku widoczne jest także na poziomie agencji wspierających markę. Miło nam, że jesteśmy w gronie czołowych polskich agencji, które mają przyjemność pracować dla ShowMax - komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.

Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Informacje o agencji:

Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, ze szczególnym naciskiem na platformy komunikacji kierowane do millenialsów.

Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson, Betsafe, dr. Gerard, Polskie Radio.

Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.