Nowa kampania BBC Brit przygotowana przez Digital Kingdom.
Wystartowała kampania promująca wieczorne pasmo programowe BBC Brit. Niestandardową kampanię przygotowała agencja Digital Kingdom we współpracy z Andrzejem Mleczko.
2021-10-19, 12:44

W ramach kampanii „Mleczko wieczorową porą przedstawia” powstały: animowane spoty TVC / Digital dedykowane poszczególnym programom.
Na bazie rysunków Andrzeja Mleczki został stworzony również key visual kampanii oraz formaty display emitowane największych portalach horyzontalnych.


Spoty kampanijne i więcej informacji o promowanym paśmie BBC Brit: https://www.bbcpolska.com/programy/mleczko-wieczorowa-pora

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.