Wystartował nowy serwis internetowy Hortex, przygotowany przez agencję Digital Kingdom
Głównymi założeniami nowego serwisu www.hortex.com.pl jest prezentacja szerokiego portfolio produktów Hortex oraz zainspirowanie użytkowników przepisami kulinarnymi bazującymi na produktach Hortex. W serwisie znajduje się ponad 400 przepisów i produktów w związku z czym zbudowanie intuicyjnego systemy nawigacji pomiędzy poszczególnym kategoriami oraz produktami było jednym z największych wyzwań stojących przed Agencją.
2015-10-28, 15:30
Prosta historia o „ złym Adblocku “ - felieton naszego New Business Directora dla Nowego Marketingu
Dyskusja o Adblocku trwa w najlepsze, nic dziwnego jesteśmy Europejskim nr.2 pod względem instalacji
rozszerzenia blokującego reklamy w naszych przeglądarkach. Czytając większość opinii ekspertów z
branży uśmiecham się i szczerze cieszę, bo utwierdzają mnie w przekonaniu, że sinusoida agencyjnego
biznesu jest niezmienna i właśnie nadchodzi czas agencji rozumiejących jak tworzyć komunikację odporną na Adblocka.
rozszerzenia blokującego reklamy w naszych przeglądarkach. Czytając większość opinii ekspertów z
branży uśmiecham się i szczerze cieszę, bo utwierdzają mnie w przekonaniu, że sinusoida agencyjnego
biznesu jest niezmienna i właśnie nadchodzi czas agencji rozumiejących jak tworzyć komunikację odporną na Adblocka.
2015-10-01, 12:15
facebook
Coty Polska i Digital Kingdom „It’s a match". Odpowiadamy za lokalizację kampanii relaunchującej podkład Rimmel Match Perfection. W ramach współpracy przygotowaliśmy strategię i kreację aktywacji digital (BTW: jej efekty już po tygodniu totalnie wymiatają, zdecydowanie przekroczyliśmy KPI, a w bazie mamy grubo ponad 10 000 pozyskanych leadów) Jest nam też miło, że hasło „Ty i on It’s a match” powstałe w naszej kreacji zobaczycie na wszystkich materiałach komunikujących relaunch, od półki sklepowej przez prasę na telewizji kończąc.
2015-09-27, 14:35
facebook
Halo, Halo!
Szukamy:Social Media Executive i Account Executive.
Pracujemy dla takich marek jak: Rimmel, Malibu, Ballantines, Polskie Radio Czwórka czy Mobile Vikings Polska.
Jakkolwiek banalnie to nie zabrzmi to zależy nam na ludziach, którzy lubią to co robią, bo my lubimy to czym się zajmujemy. Jeśli nie lubisz pracować i nie bardzo interesuje Cię internet, blogerzy, snapchat etc. to nie pisz. Jeśli chcesz robić super rzeczy, codziennie trochę inną i za każdym razem trochę inaczej, jeździć do biura do centrum, a nie do Mordoru to pisz na: praca@digitalkingdom.pl
Szukamy:Social Media Executive i Account Executive.
Pracujemy dla takich marek jak: Rimmel, Malibu, Ballantines, Polskie Radio Czwórka czy Mobile Vikings Polska.
Jakkolwiek banalnie to nie zabrzmi to zależy nam na ludziach, którzy lubią to co robią, bo my lubimy to czym się zajmujemy. Jeśli nie lubisz pracować i nie bardzo interesuje Cię internet, blogerzy, snapchat etc. to nie pisz. Jeśli chcesz robić super rzeczy, codziennie trochę inną i za każdym razem trochę inaczej, jeździć do biura do centrum, a nie do Mordoru to pisz na: praca@digitalkingdom.pl
2015-09-21, 11:43
facebook
Pracowity weekend za nami! Już niedługo startujemy z nowym mega fajnym projektem. Na razie mamy dla was sneak peak z weekendowego video shootu!
2015-09-14, 12:52
facebook
Odpowiadamy za digitalowy relaunch Malibu! Zobaczcie case study.
Case Studies
2015-09-11, 14:50
facebook
Joanna Gerlee, Head of Creative, komentuje kampanię "KancerSutra" fundacji Rak'n'Roll na łamach Interaktywnie: http://bit.ly/1ht7x7s
2015-08-12, 17:49
facebook
Jak miłość i wakacje, jak lato i lody, jak make-up i dziewczyny - Digital Kingdom i wygrane przetargi to idealne połączenie. Rozwijamy naszą współpracę z marką Rimmel. Szczegóły wkrótce!
2015-08-04, 13:30
facebook
Pilnie poszukujemy stażystów!
2015-06-17, 16:08
Czwórka i Digital Kingdom otwierają nowy rozdział marketingu muzycznego
Czwórka Polskie Radio we współpracy z agencją interaktywną Digital Kingdom rozpoczynają nowatorską kampanię wizerunkową radia.
2015-06-01, 08:34
facebook
Jak się robi product placement w telewizji wszyscy wiemy... Smalczyk roślinny wyznaczył standardy https://youtu.be/09cJl8VDtWs
W digitalu całe szczęście wygląda to inaczej. O tym jak współpracować z influencerami i na co zwracać szczególną uwagę opowiada na łamach NowyMarketing nasz człowiek. Czytajcie, szerujcie bo coś tam wie!
http://nowymarketing.pl/a/5816,influencer-potrzebny-od-zaraz
W digitalu całe szczęście wygląda to inaczej. O tym jak współpracować z influencerami i na co zwracać szczególną uwagę opowiada na łamach NowyMarketing nasz człowiek. Czytajcie, szerujcie bo coś tam wie!
http://nowymarketing.pl/a/5816,influencer-potrzebny-od-zaraz
2015-05-15, 11:48
facebook
█▬█ █ ▀█▀ - akcja, która kreuje gusty i trafia wprost w serca słuchaczy - tak powinna wyglądać reklama radia. Żywy Gig to efekt naszej współpracy z radiową Czwórką: cykl spotkań artystów z różnych muzycznych bajek, którzy specjalnie dla stacji nagrywają zupełnie nowy numer. Na pierwszy ogień - Dawid Podsiadło i Flirtini.
Więcej o projekcie: http://nowymarketing.pl/a/5722,czworka-i-digital-kingdom-otwieraja-nowy-rozdzial-marketingu-muzycznego
Video Podsiadło vs Flirtini: https://youtu.be/3eHAWGU7vFw
Więcej o projekcie: http://nowymarketing.pl/a/5722,czworka-i-digital-kingdom-otwieraja-nowy-rozdzial-marketingu-muzycznego
Video Podsiadło vs Flirtini: https://youtu.be/3eHAWGU7vFw
2015-05-07, 12:17
facebook
Cinek - ziomek z ławki sprzed twojej klatki - zapowiadający Up To Date, teaser Red Bullowego Weekendera utrzymany w konwencji spotu telezakupów Mango zwiastują nadejście nowego. Teledyski Mister D., fejsowe Kołczany Prawilności to przecież (niereklamowe) emanacje tego samego trendu. Znamienne, że zabawa konwencją dotyczy tak często konwencji plebejskiej, "niskiej". Wielkomiejski hipster ustępuje miejsca wielkoosiedlowemu dresiarzowi.
Czy już jesteśmy wystarczająco znużeni udawaniem fajności, bycia kul i posh? Czy zabawa konwencją jest drogą do new sincerity w polskiej reklamie? Odpowiedzi na łamach NowegoMarketingu szuka nasza Dyrektor Kreatywna, Joanna Gerlée: http://nowymarketing.pl/a/5648,o-konwencji
Czy już jesteśmy wystarczająco znużeni udawaniem fajności, bycia kul i posh? Czy zabawa konwencją jest drogą do new sincerity w polskiej reklamie? Odpowiedzi na łamach NowegoMarketingu szuka nasza Dyrektor Kreatywna, Joanna Gerlée: http://nowymarketing.pl/a/5648,o-konwencji
2015-04-29, 14:00
facebook
Dziś wystartowaliśmy z aktywacją konkursową na przygotowanej przez nas stronie www.malibu.pl. Do współpracy zaprosiliśmy marki ALOHA FROM DEER i LOCAL HEROES. Do wygrania w konkursie są między innymi zaprojektowane przez nich t-shirty "Malibu inspired" oraz zagraniczne wyjazdy.
Odpowiadamy za strategię, kreację i kompleksową obsługę Malibu w mediach interaktywnych.
Odpowiadamy za strategię, kreację i kompleksową obsługę Malibu w mediach interaktywnych.
2015-04-01, 17:11
facebook
Bawimy się - tylko na poważnie. Case study utrzymane w żartobliwej memowej estetyce opowiada o bardzo lekkiej i nienachalnej internetowej kampanii dla Mobile Vikings Polska. Ale już liczby i wyniki były jak najbardziej realne i poważne.
2015-03-09, 11:58
facebook
Rimmelomania na liczniku - 10 000 zgłoszeń w 5 dni. Can u DIGIT?!?!
2015-02-27, 14:55