„Kampania digitalowa Mix-it to unikalne działanie na pograniczu branded content, digital experience oraz formatów awareness & positioning. Tylko kampanie wymykające się poza utarte normy i schematy są
w stanie skutecznie dotrzeć do najbardziej wymagającej grupy docelowej – pokolenia Z” – komentuje Joanna Gerlee Creative Director Digital Kingdom
Głównym assetem kampanii jest podwójny teledysk, a właściwie dwa niezależne teledyski stworzone do utworu Margaret „Tempo”. Każdy z teledysków można obejrzeć osobno, ale jeszcze lepiej obejrzeć je razem z przyjacielem, łącząc dwa ekrany smartfonów. Dzięki temu widzowie otrzymują pełne doświadczenie interakcji i zabawy z branded contentem.
Teledysk (góra)
https://youtu.be/A-wWekVszTw
Teledysk (dół)
https://youtu.be/X_9vQCk8IQE
Jest to spójne przeniesienie globalnej strategii marki na angażujące działania na Polskim rynku.
W niestandardowy sposób podkreślamy FUN towarzyszący konsumpcji Mirindy. Podwójność i radość wynikająca ze spędzania czasu z przyjacielem jest wpisana w DNA marki i konsekwentnie komunikowana, między innymi poprzez postać „dwugłowego”. – komentuje Eliza Tomalak Social Strategy Director w Digital Kingdom
Za strategię, kreację i egzekucję kampanii oraz koordynację współpracy z Margaret odpowiada agencja Digital Kingdom. Zakup mediów planuje OMD. Za produkcję i postprodukcję teledysków odpowiada Link Visuals.
Informacje o Agencji:
Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w Polsce. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Opel, PAYBACK, Mirinda, 7UP, Rimmel, CAT, L’Oréal, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, Sony Network Entertainment.
Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.