Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i egzekucja strategii obecności marek w kanałach interaktywnych oraz bieżąca kreacja contentu, social content management, community management wraz z wdrażaniem aktywacji specjalnych.
Praca dla tak ikonicznych marek, to nobilitacja dla każdej Agencji. Jest mi bardzo miło, że nasze podejście strategiczno-kreatywne zostało ocenione, jako najlepiej odpowiadające na potrzeby marek Mirinda i 7UP, komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.
Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, działania ATL planuje BBDO.
Informacje o Agencji:
Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w Polsce. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT, L’Oréal, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, Sony Network Entertainment.
Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.