Dwie nominacje do Golden Arrow 2018 dla Digital Kingdom
Agencja otrzymała nominacje w kategorii Digital Marketing – kampania internetowa oraz digital marketing - video za projekt #MetalicHair promujący metaliczną koloryzację włosów od L'Oréal Professionnel. Efekt kampanii to wzrost sprzedaży o 298,7% co doceniło jury nominując kampanię aż w dwóch kategoriach.
2018-06-11, 09:51

W 2017 roku Digital Kingdom również otrzymało dwie nominacje w konkursie Golden Arrrow za projekty : „Żywy Gig” zrealizowany dla Czwórki polskiego Radia oraz Wedel Kids w świecie Minecraft. Nominacja pierwszego projektu zamieniła się w nagrodę.

Przypominamy nagrodzony projekt Czwórka – Żywy Gig:
https://youtu.be/FE8ej1QLur0

Informacje o Agencji:
Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w 2017 roku. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Showmax, Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT, L’Oréal, AXN, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, forBET.
W 2017 roku Digital Kingdom otrzymało srebrne Effie, dwa złota i srebro w konkursie Mixx Awards, Kreaturę, oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Digital marketing - video.
Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.