Głównym elementem kampanii jest video z udziałem celebrytek. Każde udostępnienie materiału to złotówka przekazana przez Showmax na Centrum Praw Kobiet.
Video można obejrzeć na fanpage Showmax:
https://www.facebook.com/ShowMaxPolska/videos/664559780563559/
Showmax wraz z Hanną Lis, Weroniką Rosati i Małgorzatą Majdan-Rozenek sprzeciwiają się wirtualnym przejawom niechęci wobec kobiet. Tej samej niechęci, która w Opowieści podręcznej przybrała z czasem fizyczny wymiar i doprowadziła do stworzenia Gileadu.
Agencja Digital Kingdom odpowiada za strategię i kreację aktywacji. Agencja pracuje dla Showmax od momentu launchu platformy na Polskim rynku. Za realizację spotów odpowiada: dom produkcyjny link visuals. Zakup mediów we własnym zakresie zaplanowało Digital Kingdom i wewnętrzny zespół Showmax.
Informacje o Showmax:
Showmax to internetowy serwis z serialami i filmami. W ramach miesięcznej opłaty 19,90zł użytkownicy mogą cieszyć się treściami w dowolnych ilościach - bez reklam, za pomocą rozmaitych urządzeń, m.in. smartfonów, tabletów, komputerów czy telewizorów. Mogą także skorzystać z funkcji Ściągnij i oglądać tytuły nawet bez dostępu do internetu. Serwis można wypróbować za darmo przez 14 dni, rejestrując się na www.showmax.com
Informacje o Agencji:
Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w 2017 roku. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Showmax, Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT, L’Oréal,Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, forBET.
W 2017 roku Digital Kingdom otrzymało srebrne Effie, dwa złota i srebro w konkursie Mixx Awards, Kreaturę, oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Digital marketing - video.
Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.