Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media marki dr Gerard
dr Gerard - jedna z największych firm cukierniczych rozpoczęła współpracę z Digital Kingdom. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie komunikacji marki w Social Media w Polsce oraz CEE.
2017-03-09, 11:53

Digital Kingdom w ramach współpracy odpowiada za kompleksową obsługę obejmującą m.in. strategię obecności marki dr Gerard, bieżącą produkcję contentu, obsługę profili (Facebook, Instagram) oraz kreacją i optymalizację kampanii. Zasięg działań komunikacyjnych, w tym budowanie bazowego contentu obejmuje Polskę oraz CEE (Czechy, Słowacja, Rumunia oraz Węgry). Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu rozstrzygniętego na początku br.

Umowa ma charakter długoterminowy.

Informacje o agencji:

Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, ze szczególnym naciskiem na platformy komunikacji kierowane do millenialsów.

Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, ShowMax, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson, Betsafe, dr. Gerard, Polskie Radio.

Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.