Grzegorz Korczyński dołączył do Digital Kingdom
Nowy Creative Social Media Specialist w Digital Kingdom.
2017-01-30, 10:43

Do agencji Digital Kingdom dołączył Grzegorz Korczyński, który objął stanowisko Creative Social Media Specialist. Poprzednio pracował w firmie Tarczyński S.A.

Grzegorz Korczyński jest odpowiedzialny m.in. za tworzenie konceptów kreatywnych dla Klientów agencji oraz wewnętrzne wsparcie działu Social Media.

Z branżą reklamową związany jest od 2013 r. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w agencjach, tworząc zintegrowane kampanie dla międzynarodowych marek. Jak również po stronie Klienta, ostatnio w firmie Tarczyński S.A., pracując w dziale zajmującym się komunikacją w mediach społecznościowych.

O Digital Kingdom
Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, specjalizuje się w działaniach digitalowych szczególnie w nieintruzywnych formach komunikacji a także w kampaniach kierowanych do millenialsów wykorzystujących natywne formy reklamy online. Agencja planuje, tworzy i wdraża platformy komunikacji dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson, Betsafe, Mobile Vikings, czy Polskie Radio. 
Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl  Showreel: https://youtu.be/KSeE2e6YMmY

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.