Ekskluzywny Menel, VIVA_A_VIVA, Łukasz Podliński oraz Romek Gelard Gello przez miesiąc prowadzili konto CAT na Instagramie. Blogerzy mogli choć na chwilę „wejść w buty” marki i samodzielnie tworzyć treści udostępniane fanom na @catfootwearpl. Każdy z nich miał tydzień aby zainteresować odbiorców wybranym przez siebie kolorem butów z nowej, jubileuszowej kolekcji. Influencerzy organizowali także konkursy, w których nagrodą były unikalne kubki termiczne zaprojektowane specjalnie na 25-lecie modelu Colorado.
Dzięki akcji liczba aktywności na instagramowym profilu marki wzrosła przez miesiąc o prawie 300% a liczba komentarzy o ponad 600%.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja Digital Kingdom, która współpracuje z marką CAT od 2014 r.
Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital. Pracujący tam eksperci rozumieją, że przyszłością nowoczesnej komunikacji marketingowej jest tworzenie angażujących i wartościowych dla użytkownika treści. Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, specjalizuje się w działaniach digitalowych szczególnie w nieintruzywnych formach komunikacji a także w kampaniach kierowanych do millenialsów wykorzystujących natywne formy reklamy online. Agencja planuje, tworzy i wdraża platformy komunikacji dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson, Betsafe, Mobile Vikings, czy Polskie Radio. Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl lubfacebook.com/digitalkingdompl. Showreel: www.youtube.com/watch?v=KSeE2e6YMmY
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Urbańska
Tel.: 579 078 319