Digital Kingdom przejmuje obsługę PAYBACK Polska.
Digital Kingdom wygrało przetarg na długofalową obsługę social media marki PAYBACK Polska, będącej częścią American Express Group.
2016-08-09, 11:00

To kolejny przetargowy sukces Digital Kingdom w tym roku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategię obecności marki PAYBACK Polska w social media oraz bieżącą produkcję contentu i obsługę profilu marki ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia procesów customer service. W zakresie obowiązków agencji będzie także zakup reklam na facebooku, kreacja oraz optymalizacja kampanii.

 

PAYBACK Polska może liczyć na wiele nowych i kreatywnych rozwiązań, które znalazły się w ofercie przetargowej. Jestem przekonany, że doświadczenie zespołu dedykowanego do obsługi oraz zrozumienie z Klientem od pierwszego spotkania przetargowego zaowocuje nową jakością komunikacji PAYBACK w mediach społecznościowych – komentuje Gustaw Rozmarynowski New Business Director Digital Kingdom.


Media społecznościowe są niezwykle ważnym kanałem komunikacji z użytkownikami programu multipartnerskiego PAYBACK. Agencja wykazała się dużą kreatywnością oraz zrozumieniem naszych potrzeb.
– dodaje Piotr Lipiński Head of Corporate & Marketing Communications PAYBACK Polska

 

Digital Kingdom rozpocznie swoje działania na początku sierpnia br. Umowa obowiązywać będzie dwa lata. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu rozstrzygniętego w połowie czerwca br.

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.