Nowy showreel agencji Digital Kingdom
Półtora roku w półtorej minuty. Agencja prezentuje skrót swoich najlepszych caseów z 2015 roku i pierwszej połowy 2016.
2016-08-03, 17:50

Uderzające. Mocne. Przyciągające. Zabawne. Perfekcyjnie wykonane. - Takie są nasze realizacje -mówi Joanna Gerlee, head of creative w Digital Kingdom. - Intro showreela nawiązuje do tych pięciu filarów i jest złożone ze specjalnie nakręconych na tę okazję scen.

Pozycję Agencji na rynku określają jej Klienci i poziom wykonywanych dla nich prac
Jestem dumny, że w ciągu ostatnich dwóch lat udało nam się rozwinąć współpracę z dotychczasowymi Klientami. Jednocześnie wygraliśmy szereg prestiżowych przetargów na obsługę takich marek, jak: Malibu, Rimmel, CAT footwear i Polskie Radio - dodaje Gustaw Rozmarynowski, prezes zarządu Digital Kingdom.

Obejrzyj showreel: https://youtu.be/KSeE2e6YMmY 

Digital Kingdom, informacje o agencji:
Agencja strategiczno–kreatywna, której serce bije w rytmie internetu.
Planujemy, tworzymy i wdrażamy platformy komunikacji w mediach interaktywnych dla największych marek w Polsce i za granicą. Do grona naszych Klientów należą między innymi: Coty, CAT footwear, Grupa Betsson w regionie CEE, Mobile Vikings, OTCF S.A, Polskie Radio, Pernod Ricard

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
ZAŁĄCZNIKI
miniatura.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.