Digital Kingdom obsłuży trzy amerykańskie marki obuwnicze
						Cat Footwear, Keds i Sperry to trzy marki, które od początku 2016 roku dołączyły do grona klientów Digital Kingdom.
					2016-02-29, 11:26
							
							
							Agencja przedstawiła najbardziej kreatywną ofertę komunikacji digitalowej i tym samym została wybrana w przetargu przez polskiego dystrybutora do prowadzenia działań w 2016 roku. Zadaniem agencji jest stworzenie spójnej koncepcji funkcjonowania marek w social mediach. Digital Kingdom odpowiada m.in. za kreację kontentu i obsługę polskiego profilu Cat Footwear na Instagramie oraz budowanie relacji z influencerami. Działania w ramach portali społecznościowych mają na celu wesprzeć komunikację marek Keds i Sperry, które wiosną debiutują na polskim rynku.
KONTAKT / AUTOR
						
Gustaw Rozmarynowski
						New Business Director / Partner
						Digital Kingdom
						502299942
						
					POBIERZ JAKO WORD
				Pobierz .docx
			
