Digital Kingdom obsługuje marki Ferrero Rocher i Raffaello.
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za kompleksową obsługę digital dwóch marek z portfolio Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.
2019-09-03, 15:08

Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i egzekucja strategii obecności marek w kanałach interaktywnych oraz bieżąca kreacja contentu, social content management, community management wraz z wdrażaniem aktywacji specjalnych oraz realizacja sesji zdjęciowych dla obu marek.

Praca dla tak znanych i lubianych marek, to nobilitacja dla każdej Agencji. Cieszę się, że nasze podejście strategiczno-kreatywne zostało ocenione, jako najlepiej odpowiadające na potrzeby marek Ferrero Rocher i Raffaello, komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.

Informacje o Agencji:

Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w Polsce. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Mirinda, 7UP, Opel, Rimmel, CAT, L’Oréal, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, Sony Network Entertainment.

Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.

 

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.