Wystartowała kampania Mirinda Mix-it z udziałem Margaret.
Kampania obejmuje szeroko zasięgowe działania w social media oraz kampanię YouTube, której głównym elementem jest wyjątkowy podwójny teledysk do utworu „Tempo”, stworzony dzięki współpracy Margaret z Mirindą. Dodatkowo prowadzone są działania natywne na kanałach artystki.
2019-05-06, 14:31

„Kampania digitalowa Mix-it to unikalne działanie na pograniczu branded content, digital experience oraz formatów awareness & positioning. Tylko kampanie wymykające się poza utarte normy i schematy są

w stanie skutecznie dotrzeć do najbardziej wymagającej grupy docelowej – pokolenia Z” – komentuje Joanna Gerlee Creative Director Digital Kingdom

Głównym assetem kampanii jest podwójny teledysk, a właściwie dwa niezależne teledyski stworzone do utworu Margaret „Tempo”. Każdy z teledysków można obejrzeć osobno, ale jeszcze lepiej obejrzeć je razem z przyjacielem, łącząc dwa ekrany smartfonów. Dzięki temu widzowie otrzymują pełne doświadczenie interakcji i zabawy z branded contentem.

Teledysk (góra)
https://youtu.be/A-wWekVszTw

Teledysk (dół)
https://youtu.be/X_9vQCk8IQE

Jest to spójne przeniesienie globalnej strategii marki na angażujące działania na Polskim rynku.

W niestandardowy sposób podkreślamy FUN towarzyszący konsumpcji Mirindy. Podwójność i radość wynikająca ze spędzania czasu z przyjacielem jest wpisana w DNA marki i konsekwentnie komunikowana, między innymi poprzez postać „dwugłowego”.   – komentuje Eliza Tomalak Social Strategy Director w Digital Kingdom


Za strategię, kreację i egzekucję kampanii oraz koordynację współpracy z Margaret odpowiada agencja Digital Kingdom. Zakup mediów planuje OMD. Za produkcję i postprodukcję teledysków odpowiada Link Visuals.

Informacje o Agencji:

Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w Polsce. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Opel, PAYBACK, Mirinda, 7UP, Rimmel, CAT, L’Oréal, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, Sony Network Entertainment.

Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.