Digital Kingdom przygotowało kampanię na 120 lat Opla
Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii „My produkujemy auta, Wy tworzycie historie” obejmującą kanały: Digital display na największych portalach horyzontalnych, radio oraz social media.
2019-03-25, 12:59

„Postanowiliśmy w sposób wyjątkowy docenić polskich fanów marki, którym Opel towarzyszy w ich codziennym życiu. Będąc częścią ich historii. Oprócz serii Key Visuali wpisujących wybrane modele Opla w mozaikę codziennych ludzkich emocji, w kampanii wykorzystujemy prawdziwe komentarze użytkowników Opla umieszczone przez z nich na fanpage’u marki.” – mówi Joanna Gerlee Creative Director Digital Kingdom.

Za zakup mediów odpowiada Mediacom, działania ATL McCann, całość działań Digital w ramach kampanii realizuje agencja Digital Kingdom, z którą Opel współpracuje od 2017 roku.

Informacje o Agencji:

Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w Polsce. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Mirinda, 7UP, NBC, Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT, L’Oréal, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, Sony Network Entertainment.

Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.