Digital Kingdom obsługuje marki Mirinda i 7UP.
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za kompleksową obsługę digital dwóch marek z portfolio PepsiCo Polska.
2019-02-18, 08:00

Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i egzekucja strategii obecności marek w kanałach interaktywnych oraz bieżąca kreacja contentu, social content management, community management wraz z wdrażaniem aktywacji specjalnych.

Praca dla tak ikonicznych marek, to nobilitacja dla każdej Agencji. Jest mi bardzo miło, że nasze podejście strategiczno-kreatywne zostało ocenione, jako najlepiej odpowiadające na potrzeby marek Mirinda i 7UP, komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.

Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, działania ATL planuje BBDO.

Informacje o Agencji:

Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w Polsce. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT, L’Oréal, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, Sony Network Entertainment.

Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
ZAŁĄCZNIKI
dk_pepsico.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.