Czwórka i Digital Kingdom otwierają nowy rozdział marketingu muzycznego
Czwórka Polskie Radio we współpracy z agencją interaktywną Digital Kingdom rozpoczynają nowatorską kampanię wizerunkową radia.
2015-06-01, 08:34

Znana z promowania nowych brzmień oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii stacja od kwietnia wystartowała z nowym cyklem content marketingowym pod nazwą Żywy Gig. Żywy Gig to muzyczne spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne spojrzenia na muzykę. W pierwszej odsłonie wystąpili Dawid Podsiadło oraz duet producentów klubowych Flirtini, by zagrać napisany specjalnie dla Czwórki utwór.

Poprzez zderzenie mocnych muzycznych kontrastów stacja chce podkreślić swoje oryginalne podejście do kultury i i wpływ na kreowanie trendów w polskiej radiofonii i muzyce. "Zależało nam na tym, by promując nasze wartości i walory, dać jednocześnie odbiorcom nową treść wysokiej jakości, która jest esencją Czwórki" - powiedziała dyrektor stacji, Iwona Kostka.

Premiera cyklu Żywy Gig odbyła się 6 maja na antenie Czwórki. Występ był rejestrowany i transmitowany na żywo ze studia stacji, zapis video jest dostępny na portalu Youtube.

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
ZAŁĄCZNIKI
4_logo.png
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy