Digital Kingdom z nową kampanią dla Matrix
Agencja po wygranym przetargu została wybrana wiodącą agencją kreatywna marki Matrix należącej do koncernu L’Oréal. Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest kampania promującą najnowszy trend, koloryzacje Mixed Metals od Matrix.
2018-03-25, 11:59

Digital Kingdom odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki. Koncepcja kreatywna oparta jest na haśle: Daj nam powód, a my damy Ci kolor.

Główną osią pierwszej aktywacji w ramach platformy kreatywnej jest video z dziennikarką i prezenterką telewizyjną, Odetą Moro. Video w dwóch formatach 30"oraz 15" będzie wspierane kampanią programatic.

Video kampanijne 15"
Video kampanijne 30"

Agencja odpowiada także za stworzenie pozostałych formatów digital: landing page, kreacje
display i social media oraz lokalizację globalnych assetów marketingowych marki Matrix.

- Insightu nie da się wymyślić, trzeba go znaleźć. Cieszymy się, że nam się to udało. Podkreślanie zmian
nową fryzurą i kolorem włosów jest dla konsumentek czymś oczywistym - to zjawisko było
dla nas punktem wyjścia w budowaniu koncepcji kreatywnej tej kampanii. - komentuje
Joanna Gerlee, Creative Director & Co-founder w Digital Kingdom.

Informacje o agencji:
Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i
online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Showmax,
Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT, Dr.Martens, CAT footwear, Randstad, Keds, L'Oréal Professionnel, Betsafe, dr.Gerard.
W 2017 roku Digital Kingdom otrzymało srebrne Effie, dwa złota i srebro w konkursie Mixx
Awards, Kreaturę, oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Digital
marketing - video.

Więcej informacji o agencji

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy