Digital Kingdom z nową kampanią dla Matrix
Agencja po wygranym przetargu została wybrana wiodącą agencją kreatywna marki Matrix należącej do koncernu L’Oréal. Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest kampania promującą najnowszy trend, koloryzacje Mixed Metals od Matrix.
2018-03-25, 11:59

Digital Kingdom odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki. Koncepcja kreatywna oparta jest na haśle: Daj nam powód, a my damy Ci kolor.

Główną osią pierwszej aktywacji w ramach platformy kreatywnej jest video z dziennikarką i prezenterką telewizyjną, Odetą Moro. Video w dwóch formatach 30"oraz 15" będzie wspierane kampanią programatic.

Video kampanijne 15"
Video kampanijne 30"

Agencja odpowiada także za stworzenie pozostałych formatów digital: landing page, kreacje
display i social media oraz lokalizację globalnych assetów marketingowych marki Matrix.

- Insightu nie da się wymyślić, trzeba go znaleźć. Cieszymy się, że nam się to udało. Podkreślanie zmian
nową fryzurą i kolorem włosów jest dla konsumentek czymś oczywistym - to zjawisko było
dla nas punktem wyjścia w budowaniu koncepcji kreatywnej tej kampanii. - komentuje
Joanna Gerlee, Creative Director & Co-founder w Digital Kingdom.

Informacje o agencji:
Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i
online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Showmax,
Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT, Dr.Martens, CAT footwear, Randstad, Keds, L'Oréal Professionnel, Betsafe, dr.Gerard.
W 2017 roku Digital Kingdom otrzymało srebrne Effie, dwa złota i srebro w konkursie Mixx
Awards, Kreaturę, oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Digital
marketing - video.

Więcej informacji o agencji

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.