Digital Kingdom opracowało kampanię LOréal Professionnel promującą nowy trend - koloryzacje Metallic.
Agencja odpowiada za koncepcję kreatywną aktywacji obejmującą komunikację 360 digital.
2017-12-18, 15:31

Główną osią kampanii jest video z ambasadorem marki Leszkiem Czajką i influencerką Zosią
Ślotałą.
 Agencja odpowiada również za kreację pozostałych formatów digital: landing page, kreacje dispaly oraz
dostosowanie i reformaty video do poszczególnych platform.
Jest nam bardzo miło, że rozpoczynamy naszą współpracę z L'Oréal od tak ciekawego projektu. Cieszę się, że
doświadczenie zespołu strategicznego i kreatywnego w komunikacji beauty procentuje tak udanymi realizacjami. - Komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.

Informacje o agencji:
Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja
pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Showmax, Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT,
Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, Betsson, Betsafe, dr. Gerard.
W 2017 roku Digital Kingdom otrzymało srebrne Effie, dwa złota i srebro w konkursie Mixx Awards ,
Kreaturę, oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Digital marketing - video.

Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.