Digital Kingdom opracowało kampanię LOréal Professionnel promującą nowy trend - koloryzacje Metallic.
Agencja odpowiada za koncepcję kreatywną aktywacji obejmującą komunikację 360 digital.
2017-12-18, 15:31

Główną osią kampanii jest video z ambasadorem marki Leszkiem Czajką i influencerką Zosią
Ślotałą.
 Agencja odpowiada również za kreację pozostałych formatów digital: landing page, kreacje dispaly oraz
dostosowanie i reformaty video do poszczególnych platform.
Jest nam bardzo miło, że rozpoczynamy naszą współpracę z L'Oréal od tak ciekawego projektu. Cieszę się, że
doświadczenie zespołu strategicznego i kreatywnego w komunikacji beauty procentuje tak udanymi realizacjami. - Komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.

Informacje o agencji:
Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja
pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Showmax, Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT,
Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, Betsson, Betsafe, dr. Gerard.
W 2017 roku Digital Kingdom otrzymało srebrne Effie, dwa złota i srebro w konkursie Mixx Awards ,
Kreaturę, oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Digital marketing - video.

Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy