Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę marki Opel
Agencja odpowiada za planowanie i realizację strategii obecności Opel Poland w mediach społecznościowych.
2017-09-25, 09:00

Do zadań Digital Kingdom należy kreacja contentu, social content management, community managment oraz planowanie i wdrażanie aktywacji specjalnych w mediach społecznościowych.

Praca dla marki Opel to nobilitacja dla każdej Agencji. Jest mi bardzo miło, że nasze podejście strategiczno-kreatywne zostało ocenione najlepiej.  
Komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.


Informacje o agencji:

Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online.
Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Showmax, PAYBACK, Rimmel, CAT, Randstad, Keds, Sperry, Betsson, Betsafe, dr. Gerard.
W 2017 roku Digital Kingdom otrzymało wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Digital marketing – wideo oraz nominację do Effie za Launch serwisu Showmax.com

Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.