Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę marki Opel
Agencja odpowiada za planowanie i realizację strategii obecności Opel Poland w mediach społecznościowych.
2017-09-25, 09:00

Do zadań Digital Kingdom należy kreacja contentu, social content management, community managment oraz planowanie i wdrażanie aktywacji specjalnych w mediach społecznościowych.

Praca dla marki Opel to nobilitacja dla każdej Agencji. Jest mi bardzo miło, że nasze podejście strategiczno-kreatywne zostało ocenione najlepiej.  
Komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.


Informacje o agencji:

Digital Kingdom to agencja strategiczno-kreatywna, której sercem jest digital.
Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online.
Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Showmax, PAYBACK, Rimmel, CAT, Randstad, Keds, Sperry, Betsson, Betsafe, dr. Gerard.
W 2017 roku Digital Kingdom otrzymało wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Digital marketing – wideo oraz nominację do Effie za Launch serwisu Showmax.com

Więcej informacji: www.digitalkingdom.pl

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy