Digital Kingdom obsługuje Grupę PZU
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za obsługę social media Grupy PZU
2019-11-08, 11:43

Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i egzekucja strategii obecności Grupy PZU w mediach społecznościowych, social listening, kreacja contentu oraz wsparcie kreatywno-koncepcyjne w bieżących projektach komunikacyjnych. Działania obejmują obsługę platform: Facebook, Linkedin, Twitter, YouTube oraz influencer marketing.

Praca dla największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce, to dla nas wyróżnienie i zaszczyt, dołożymy wszelkich starań, aby pozycja Grupy PZU w social media odzwierciedlała jej status lidera rynku ubezpieczeń w Polsce. Komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.

 

Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU, dodaje, że przed agencją stoi ambitne zadanie – z jednej strony pokazanie zupełnie nowego oblicza PZU, a z drugiej – doprowadzenie do tego, aby miała ona głos w pełni odzwierciedlający rolę, jaką firma odgrywa w ubezpieczeniach. Zadanie nie jest łatwe, ale wierzę że Digital Kingdom dysponuje potencjałem, który pozwoli nam pokazać wszystko to, co robimy dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności lokalnych. – mówi Ziąber.

 

Informacje o Agencji:
Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w Polsce. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Opel, Mirinda, 7UP, CAT, L’Oréal, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, Sony Network Entertainment.

Więcej informacji na stronie oraz w biurze prasowym Agencji.

KONTAKT / AUTOR
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Digital Kingdom
502299942
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.